Friday, January 1, 2010

Maka wujudlah Allah Bapa, Allah Jesus dan Allah Ruhul Kudus di Malaysia ini!!!Adakah anda mahu berdiam diri?

"orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang terhadap kamu sehingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah, sesungguhnya Allah itulah petunjuk (yang benar). Dan sesungguh jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak akan menjadi pelindung dan penolong bagimu." -Al-Baqarah , ayat 120


Keputusan Hakim Datuk Lau Bee Lan dalam penghakimannya menyebut bahawa Kementerian gagal untuk mengadakan bukti bahawa penggunaan ayat itu boleh mengancam keselamatan negara dan boleh mendatangkan salah faham dan kekeliruan di kalangan umat Islam. Ini  amat mengecewakan kerana Hakim tersebut menyentuh tentang Artikel 11.

Jika di Switzerland, semua masjid dilarang mempunyai menara,
Di Perancis boleh mengharamkan pemakaian tudung,
Di Singapura, azan dilarang menggunakan mikrofon,

Apa yg mereka maksudkan sebagai kebebasan bersuara?

Mengapa, Malaysia yg megah dgn Islam sebagai agama rasminya boleh pula membiarkan gerakan halus mengelirukan Islam ini berleluasa sewenang2nya?


Apakah kita ingin melihat umat Islam seperti di Indonesia, sangat keliru dgn pegangan agamanya sehingga boleh berkahwin walau berlainan agama?....sehingga org2 yg mnganut Kristian dan Islam amat sukar dibezakan?

Apa pula ttg akidah?...

Mungkin kita sedar dan tahu sekarang...tp bagaimana jika gerakan halus menghancurkan Islam ini dibiarkan sehingga beberapa generasi? apakah cucu2 kita nanti tahu seperti kita?



rujukan : utusan online


1 comment:

  1. salam, saya dah publish dlm blog saya gambar2 yg disiarkan dari blog YB Kulim , kalau tak silap lah

    ReplyDelete